Minulla on Kouvolan pääkirjastossa varaus kahviaiheinen muistojen kapsäkki ja se olisi tänään noudettava. Olen lomalla ja palaan Kouvolaan vasta maanantaina 15…

Kysytty

Hei, minulla on Kouvolan pääkirjastossa varaus kahviaiheinen muistojen kapsäkki ja se olisi tänään noudettava. Olen lomalla ja palaan Kouvolaan vasta maanantaina 15.10 niin pääsisin sen hakemaan silloin niin voitteko pitää sitä minulle varattuna siihen asti?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Varaamasi aineisto odottaa sinua täällä maanantaihin. Lainasin sen sinulle valmiiksi. Muuten siitä olisi mennyt noutamattomasta varauksesta maksu.