Minulla on kotona luettuja kirjoja. Voiko niitä palauttaa minnekään nyt kun kirjastot ovat kiinni?

Kysytty

Minulla on kotona luettuja kirjoja. Voiko niitä palauttaa minnekään nyt kun kirjastot ovat kiinni?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastojen ollessa suljettuina koronaviruksen takia lainattua aineistoa ei pidä palauttaa kirjaston postiluukun tai kirjanpalautusluukun kautta.

Lainat eivät eräänny 16.3. – 19.4.2020. Jos lainaa ei ole uusittu tai palautettu eräpäivään mennessä, kirjasto jatkaa laina-aikaa.

https://www.helmet.fi/fi-FI/Tapahtumat_ja_vinkit/Uutispalat/Kirjastoasioinnista_koronavirusepidemian(208997)