Minulla on kirjastoon omat tunnukset. Nyt en kuitenkaan pääse sisään sivuille. Kone vastaa ettei minun sähköpostiosoitteeni ole tiedostossa. Mikä mättää, olen…

Kysytty

Minulla on kirjastoon omat tunnukset. Nyt en kuitenkaan pääse sisään sivuille.
Kone vastaa ettei minun sähköpostiosoitteeni ole tiedostossa.
Mikä mättää, olen melko varma kättäjätunnuksesta ja salasanasta; mutta ei aukea.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jos haluat kirjautua omiin tietoihisi Ratamo-verkkokirjastossa, tarvitset kirjastokortissa näkyvän käyttäjätunnuksen ja nelinumeroisen pin-koodin. Mikäli pin-koodi on unohtunut, saat uuden kirjastosta. Tietoturvasyistä salalukua ei anneta sähköpostitse tai puhelimitse. Verkkokirjastoon kirjautuessa ei kysytä sähköpostiosoitetta. Otapa yhteyttä kotikirjastoosi asian selvittämiseksi.