Minulla on kirjastokortti vuodelta 2014. Olen käyttänyt sitä vain vähän, koska olen asunut monta vuotta ulkomailla. Kun yritin kirjautua lehtien lukupalveluun,…

Kysytty

Minulla on kirjastokortti vuodelta 2014. Olen käyttänyt sitä vain vähän, koska olen asunut monta vuotta ulkomailla. Kun yritin kirjautua lehtien lukupalveluun, kysyttiin PIN-koodia, jota minulla ei ole, miten sen saan.

Vastaus

Vastattu

Asiakkaan tietue ja kirjastokortti säilyvät kirjastojärjestelmässämme, jos edellisestä tapahtumapäivästä on korkeintaan kolme vuotta. Tapahtumapäiväksi lasketaan esimerkiksi lainaaminen automaatilla tai asiakastiskillä, Helmet.fi -sivuston omien tietojen käyttö sekä tietyt rajapintatapahtumat, kuten lainan uusiminen Taskukirjastossa tai kirjautuminen e-kirjapalveluun.

Valitettavasti kirjastokorttiasi ei löydy enää järjestelmästämme. Uuden kirjastokortin saat käymällä paikan päällä missä tahansa Helmet-kirjastossa.