Otsikko
Minulla on kirjastokortti, mutta en muista mun salasanaa. Mitä teen?

Kysytty

Moi! Minulla on kirjastokortti, mutta en muista mun salasanaa. Mitä teen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tällaisessa tapauksessa sinun täytyy käydä Turun kaupunginkirjastossa tai jossakin toisessa Vaski-kirjastossa. Kirjastossa voimme tarkistaa vanhan salasanasi tai luoda uuden salasanan. Kirjastokortin lisäksi tarvitset mukaasi kuvallisen henkilöllisyystodistuksen.