Minulla on kirjan nimi ja tekijä hukassa. Muistan kirjasta sen, että se oli metoo aiheinen ja liittyi teatterissa tapahtuneeseen hyväksikäyttötapaukseen. Kirja…

Kysytty

Minulla on kirjan nimi ja tekijä hukassa. Muistan kirjasta sen, että se oli metoo aiheinen ja liittyi teatterissa tapahtuneeseen hyväksikäyttötapaukseen. Kirja oli suhteellisen uusi, ainakin silloin kun luin sen muutama vuosi sitten. Kirjan lopussa oli vaihtoehtoinen ratkaisu. Oli vaihtoehto A ja B, joissa oli erilaiset vaihtoehdot miten kirjassa kävisi, eli loppu jäi tavallaan avoimeksi. Kirja oli mielestäni suomalainen, mutta saatan olla väärässäkin.

Vastaus

Vastattu

Kyseessä on Elina Kilkun kirja Ihana tyttö vuodelta 2020.

Lisätietoja Kirjasammosta: Kilkku, Elina: Ihana tyttö.