Minulla on kirja hakusessa. Kyseessä on suomalainen kirja, jonka nimessä on liekki/leimu/tms. Kirjassa juhannuksena sinkkumiehet ja -naiset päästetään saareen…

Kysytty

Hei, minulla on kirja hakusessa.

Kyseessä on suomalainen kirja, jonka nimessä on liekki/leimu/tms. Kirjassa juhannuksena sinkkumiehet ja -naiset päästetään saareen alasti huvittelemaan keskenään, ja eräälle naiselle syntyy lapsi jolla yksi jaloista kokonaan punainen. Muuta en muista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mikään löytämistämme juhannukseen sijoittuvista kirjoista ei muistuttanut etsimääsi kirjaa. Kannattaa vielä käydä Kirjasammon listaa läpi:
https://www.kirjasampo.fi/fi/search/kulsa/juhannus

Tunnistaisiko joku kysymyksen lukijoista kyseisen kirjan? Tiedon voi kirjoittaa kommenttina tämän vastauksen perään.