Minulla on kaksi vanhaa PFAFF teollisuusompelukonetta. Niiden tyyppikilvissä olevat numerosarjat kuulemma kertovat laitteista ja niiden ominaisuuksista yhtä…

Kysytty

Minulla on kaksi vanhaa PFAFF teollisuusompelukonetta. Niiden tyyppikilvissä olevat numerosarjat kuulemma kertovat laitteista ja niiden ominaisuuksista yhtä sun toista, mutta olen saanut tulkittua vain osan koodista.
"193-4B L 310"
"195-54-218C H3LMN"

Varsinainen kysymykseni on: mistä voisin löytää kattavat huolto- ja asennusoppaat näille kyseisille, vanhoille malleille? Sekä mieluusti jokin keino tulkita koodia ja selvittää mahdolliset rinnakkaisuudet/korvaavuudet tuoreempien mallien ja osien välillä? Kieleksi käy suomi tai englanti.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mikäli nuo numerot 193 ja 195 viittaavat ompelukoneen sarjanumeroihin, Sewing Online -verkkokaupasta voi tilata maksua vastaan eri ompelukonemerkkien, myös Pfaffin ohjekirjoja pdf-muodossa https://www.sewingonline.co.uk/library/PFAFF-191-196-591-596.html

Sewing Online https://www.sewingonline.co.uk/