Minulla on kahden vuoden taKaisia sairaudestani johtuvia myöhästymismaksuja miltei 90 euroa Helsingin Viikin kirjastoon. En ole vieläkään pystynyt maksamaan ko…

Kysytty

Hei!
Minulla on kahden vuoden taKaisia sairaudestani johtuvia myöhästymismaksuja miltei 90 euroa Helsingin Viikin kirjastoon. En ole vieläkään pystynyt maksamaan ko. velkoja ja kysyn nyt, että voinko lainata Riihimäen kirjastosta kirjoja vaikka siis maksu vielä maksamatta?
Asun nyt Riihimäellä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Myöhästymismaksut ovat kirjastokohtaisia. Kirjastokortin saa esittämällä kuvallisen henkilötodistuksen