Minulla on Helmet-kirjastokortti. Kesälomallaan Espanjassa asuva lapsenlapseni lainasi pari kirjaa Hämeenlinnan kirjastosta. Nyt hän lähti kotiinsa Madridiin…

Kysytty

Minulla on Helmet-kirjastokortti.
Kesälomallaan Espanjassa asuva lapsenlapseni lainasi pari kirjaa Hämeenlinnan kirjastosta. Nyt hän lähti kotiinsa Madridiin ja kirjat jäivät meille. Voinko palauttaa kirjat esim. Korson kirjastoon toimitettavaksi Hämeenlinnan kirjastoon.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-kirjastoihin voi palauttaa ainoastaan niiden omaa aineistoa. Eri kirjastokimppojen välillä ei muutenkaan ole olemassa tällaista palautusten lähetyspalvelua. Teidän kannattaa varmastikin lähettää kirjat Hämeenlinnaan, ellei teillä satu olemaan käyntiä muuten siellä.