Minulla on Helmet kirjastokortti Helsingin kirjastoon. Olisin kiinnostunut lainaamaan äänikirjoja kuunneltavakseni puhelimella. Olen ladannut Ellibs…

Kysytty

Hei
Minulla on Helmet kirjastokortti Helsingin kirjastoon. Olisin kiinnostunut lainaamaan äänikirjoja kuunneltavakseni puhelimella. Olen ladannut Ellibs sovelluksen puhelimeeni.
Mistä saan PIN koodin jota Ellibs pyytää?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pin-koodi on kirjastokorttiin liittyvä liittyvä nelinumeroinen salasana, jonka avulla voi mm. uusia verkossa lainoja, tehdä varauksia ja käyttää kirjaston asiakastietokoneita. Tämä tunnusluku vaaditaan myös monen kirjaston tarjoaman verkkopalvelun käyttöön. Pin-koodin saa henkilökohtaisesti mistä tahansa Helmet-kirjastosta  todistamalla henkilöllisyytensä.

Ohjeet e-kirja- ja äänikirjapalveluihin http://www.helmet.fi/fi-FI/Ekirjasto/Ohjeet/Ohjeet_ekirja_ja_aanikirjapalveluihin(25244)