Minulla on esitelmä Aino Kallaksesta enkä ole vieläkään saanut mitään tietoja hänen kirjoistaan .... tietoja löytyy ainoastaan hänen elämästään .. tämä on…

Kysytty

Minulla on esitelmä Aino Kallaksesta enkä ole vieläkään saanut mitään tietoja hänen kirjoistaan .... tietoja löytyy ainoastaan hänen elämästään .. tämä on todella tärkeetä minun on löydettävä tietääkö kukaan mistä löydän ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Näistä voi aloittaa, saa lähikirjastosta (tai sen kautta):
1.AINO KALLAKSEN KAUNEIMMAT RUNOT 2. ANTS RAUDJALG 3. BARBARA VON TISENHUSEN 4. BATHSEBA SAARENMAALLA 5. BORTOM HAVET 6. Elukaaslane / Aino Kallas ; soome keelest tolkinud Helgi Kelle ja Aino Laagus 7. Elämäni päiväkirjat. 1 : 1897-1916 / esipuheella, eräillä lisäyksillä ja huomautuksilla varustanut K 8. Elämäni päiväkirjat. 2 : 1917-1931 / Aino Kallas 9. Elämäntoveri / Aino Kallas ; painoon toimittanut Annikki Setälä 10.Kanssavaeltajia ja ohikulkijoita : muistoja ja muotokuvia 11. Kolmas saattue kanssavaeltajia ja ohikulkijoita : muistoja ja muotokuvia 12. KUOLEMAN JOUTSEN 13. KUUN SILTA 14. Langatonta sähköä : pieniä kirjeitä Lontoosta 15. Lähtevien laivojen kaupunki. Lisää tietoa Aino Kallaksesta saat HelMetistä, http://www.helmet.fi Laita tekijäksi kallas,aino.