Minulla on Chromebook, jossa selain Google Chrome. Kun kirjaudun Helmet-palveluun, kone herjaa authorization false tms. Toisella kerralla pääsen sisään. En näe…

Kysytty

Hei,
minulla on Chromebook, jossa selain Google Chrome. Kun kirjaudun Helmet-palveluun, kone herjaa authorization false tms. Toisella kerralla pääsen sisään. En näe lainojani enkä varauksiani omat tiedot -kentissä. Kone jää lataamaan, ei etene. En pysty lainaamaan teoksia, kenttä on harmaa. Kirjaston koneella kaikki toimii. Ennen toimi omalla koneellani. Harmittaa. Osaatteko auttaa?

Vastaus

Vastattu

Hei!

Kannattaa kokeilla selaimen välimuistin tyhjentämistä. Ohjeet Chromen välimuistin tyhjentämiseen löydät esimerkiksi täältä https://support.google.com/accounts/answer/32050?hl=fi&co=GENIE.Platfor…