Otsikko
Minulla on Arabian pieni kaadin jossa ruskea piippuleima ( sen alla 6). Sininen kuva kaatimen kyljessä jossa joku torni ja tornin molemmin puolin kuuset( yksi…

Kysytty

Hei! Minulla on Arabian pieni kaadin jossa ruskea piippuleima ( sen alla 6). Sininen kuva kaatimen kyljessä jossa joku torni ja tornin molemmin puolin kuuset( yksi molemmin puolin). Kuusien alla kirjaimet k ja l, kirjainten välissä ympyrä( isompi kirjaimia). Kuva on soikoon sisällä.Kiinnostaisi tarkempi valmistus vuosi ja paljonko on valmistettu ja nykyinen hinta-arvio?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti kirjaston Arabian tuotantoa käsittelevistä kirjoista en löytänyt kuvailemaasi kannua. Jonkinlaista osviitta voi saada teoksesta Helanderilla huudettua 2008-2009, jossa on seuraavia esimerkkejä Arabian tuotteista: kolme maitokannua 160€, kahvikannu ja kaksi maitokannua 180€, neljä maitokannua 230€, maitokannu ja kaksi kermakkoa 180 €. Antiikki & design -lehteen voi lähettää valokuvan kannusta ja saada Mikä missä milloin -palstalla asiantuntevan arvion.

2 ääntä

Kommentit

Kuvassa on Puijon vanha torni ja KOL = Kuopion Osuusliike