Minulla on Aku Ankka -tarina hukassa mutta en löydä sitä Digipalvelusta. Oikeastaan se on Karhukopla- tarina. Tarina muistaakseni on 90-luvulta tai 2000-luvun…

Kysytty

Minulla on Aku Ankka -tarina hukassa mutta en löydä sitä Digipalvelusta. Oikeastaan se on Karhukopla- tarina. Tarina muistaakseni on 90-luvulta tai 2000-luvun alusta. Siinä Karhukopla murtautuu hienoon taloon jossa on pieni lapsi yksin kotona. Lapsi luulee Karhuveljeksiä lastenvahdeiksi ja he leikkivät tarinassa kaikenlaista.
Kyseessä ei ole kuitenkaan Karmiva kersa numerosta 21/2001

Vastaus

Vastattu

Aku Ankan Digipalvelu on paras tietolähde, jos etsiskelee lehdessä julkaistuja tarinoita. Harmi jos sieltä ei löytynyt etsimääsi. Muistaisiko joku kysymyksen lukijoista tällaisen Aku Ankka -tarinan? Tiedon voi kirjoittaa kommenttina tämän vastauksen perään.

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Tarina voisi olla Leikin loppu vuodelta 1993.