Minulla oli kännykässä kirjastokortti. Kun kadotin oikean kirjastokorttini, sain tilalle uuden. Mistä löydän ohjeet sähköiseen kirjastokorttiin? Sain ohjeet…

Kysytty

Minulla oli kännykässä kirjastokortti. Kun kadotin oikean kirjastokorttini, sain tilalle uuden. Mistä löydän ohjeet sähköiseen kirjastokorttiin? Sain ohjeet aiemmin Kainuun Sanomien jutusta, mutta en löydä nyt ohjetta näiltä kirjaston sivuilta. Haluaisin sen sähköisen kortin nyt puhelimeeni.

Vastaus

Vastattu

Mobiilikortti löytyy Kainet-kirjastojen Finna-verkkokirjastosta. Kirjaudu omiin tietoihin kirjastokortin numerolla ja PIN-koodilla ja valitse Kirjastokortit. Jos kirjastokortin lukemisessa on ongelmia, näytön kirkkautta täytyy säätää isommalle.