Minulla oli joskus 1990-luvun alkupuolella lastenmusiikkia sisältävä c-kasetti, jossa oli laulu Bart Simpsonin kesälomasta. Bart Simpson on siis kyseisen…

Kysytty

Hei! Minulla oli joskus 1990-luvun alkupuolella lastenmusiikkia sisältävä c-kasetti, jossa oli laulu Bart Simpsonin kesälomasta. Bart Simpson on siis kyseisen televisiosarjan 10-vuotias poika. Kyseisen laulun sanoista osa menee muistaakseni näin "Bart Simpsonin mä onkimassa näin" ja "Kesälomalla, kesälomalla Bart tekee mitä huvittaa ja tyylillä ihan omalla Bart kaikkeen tutustuu". Nyt olisin kiitollinen, jos löytäisitte minulle kyseisen laulun nimen ja tiedon siitä, että onko kyseistä laulua saatavana missään Pirkanmaan kirjaston cd-levyllä, nuottikokoelmassa tms.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Bart Simpsonin kesäloma -laulu löytyy Pirkanmaan kirjastoista ainoastaan kasetilta Lasten superhitit (Visailumestarit, 1992), jota on Tampereella vielä yksi kappale pääkirjaston varastossa.