Minulla oli joku kirja e-lainana mutta tabletti hajosi. En löydä tietoa lainaamastani e-kirjasta. Sen verran muistan että mielenkiintoinen oli kirja ja tekee…

Kysytty

Minulla oli joku kirja e-lainana mutta tabletti hajosi.
En löydä tietoa lainaamastani e-kirjasta.
Sen verran muistan että mielenkiintoinen oli kirja ja tekee mieleni lukea se.
En myöskään löydä kirjaston sivuilta tietoa millä ohjelmalla kirjoja luetaan. Täytyy ruveta kokeilemaan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Teillä ei tällä hetkellä näytä olevan e-kirjoja lainassa. Olette varanneet Paavo Nurmea käsittelevän kirjan Mies josta tehtiin patsas.

Tietoja aiemmin teillä olleista lainoista on myös löydettävissä palvelusta.

 Kirjautukaa  Ellibs libraryyn Lastun etusivulta  http://lastukirjastot.fi/lahti.

Mahdolliset omat lainanne , varauksenne ja  muut tietonne löydätte kirjautumalla  palveluun klikkaamalla sinisen palkin kohtaa OMA KIRJAHYLLY ja ilmoittamalla  KIRJASTOKORTTINNE NUMERON.

Kirjauduttuanne näette aukeavalta sivustolta mm. valikoiman teitä kiinnostavia kirjoja, AIKAISEMPIA  LAINOJANNE ja myös selaushistoriaanne palvelussa.

Ohjeet eri laitteilla tarvittaviin ohjelmiin löytyvät sivulta

https://www.ellibslibrary.com/fi/instructions