E-laina erääntyi kesken lukemisen

Kysytty

Minulla oli e-lainassa Kyung-sook Shinin Jään luoksesi. Se erääntyi kesken lukemisen eikä sitä enää löydy e-kirjojen joukosta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja on tällä hetkellä lainassa, saatavilla 20.12.2017.

Voitte halutessanne  varata kirjan. Hakekaa ensin kirjan tiedot Ellibs-kirjastosta, klikatkaa oranssia Tee varaus -painiketta ja ilmoittakaa korttinne numero ja sähköpostiosoite aukeaviin kenttiin.

Varaus siirtää teidät jonoon, ja saatte kirjan automaattisesti käyttöönne  vuorollanne.  Teille  lähetetään ilmoittamaanne sähköpostiosoitteeseen viesti,  kun kirja on käytössä omassa kirjahyllyssänne Ellibs-kirjastossa.