Minulla oli e-kirja ellibsin kautta varattu ja tuli nyt lukuun mutta vanhalla kirjastokorttinumerollani. kortti katkesi ja sain uuden kortin…

Kysytty

minulla oli e-kirja ellibsin kautta varattu ja tuli nyt lukuun mutta vanhalla kirjastokorttinumerollani. kortti katkesi ja sain uuden kortin. En pääse varaustani lukemaan. voitteko siirtää sen uudelle nrolleni. Kirja stone yhtyeestä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti Ellibsissä lainat ja varaukset ovat tosiaan korttikohtaisia eikä niitä voi siirtää toiselle kortille. Tällaisissa tapauksissa on tehty niin, että asiakas on tehnyt uuden varauksen uudelle kortilleen ja sitten olemme nostaneet hänet varausjonon kärkeen.

Pyydämme siis sinua tekemään uuden varauksen uudelle kortille ja ilmoittamaan sitten, kun se on tehty. Emme voi tehdä varausta asiakkaan puolesta. Kun varaus on tehty, nostamme sen ensimmäiseksi ja poistamme vanhalle kortille tehdyn varauksen. Pahoittelemme kovasti tästä aiheutunutta vaivaa!