Minulla oli 90-luvun alussa äänikirja c-kasetilla, jossa oli päähenkilönä kaksi koiraa. Kasetille mahtui monta jaksoa, ja niissä koirille tapahtui kaikenlaista…

Kysytty

Minulla oli 90-luvun alussa äänikirja c-kasetilla, jossa oli päähenkilönä kaksi koiraa. Kasetille mahtui monta jaksoa, ja niissä koirille tapahtui kaikenlaista pelottavaakin, yleensä sama kiusaa tekevä ilkiö teki erilaisia huijauksia päähenkilöille. Muistan vain yhdessä jaksossa esiintyneen hahmon nimen teoksesta, tämä oli nimi oli "kauhee-wang". Äänityö oli huikeaa, mahdollisesti vain yhden ääninäyttelijän työ oli kyseessä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Muistelemasi tarinat ovat Matti Nurmen Musti-koiran seikkailuja. Niiden päähenkilönä seikkailevat Musti-koira ja Päkäpekka-lammas. "Matti-sedän" käsikirjoittamia, ohjaamia ja esittämiä tarinoita julkaistiin vuosina 1990-91 kaikkiaan kymmenen kasetillista, joilla oli yhteensä kahdeksantoista seikkailua. "Kauhee-Wangin" Musti ja Päkäpekka kohtaavat tarinassa Musti Kiinassa.

Musti-koiran seikkailuja -kasetit:
1. Musti ja Päkäpekka ; Musti ja kummituslinna
2. Musti telttaretkellä ; Musti ja Egyptin aarre
3. Musti filmitähtenä ; Musti ja kalastajakarhu
4. Musti ja pingviinit ; Musti ja metsänkellot
5. Musti ja tuulimylly ; Musti ja Kotkansulka
6. Musti ja viirusoliot ; Musti ja supersaalistaja
7. Musti Kiinassa ; Musti ja pikku luistelijat
8. Musti ja viidakkoretki
9. Musti Chicagossa ; Musti ja juoksukilpailut
10. Musti ja imuroidit