Minulla ei ole sähköpostiosoitetta tiedoissani, tuleeko varausilmoitus postissa automaattisesti vai pitääkö minun valita se?

Kysytty

Minulla ei ole sähköpostiosoitetta tiedoissani, tuleeko varausilmoitus postissa automaattisesti vai pitääkö minun valita se?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mikäli et ole antanut kirjastolle sähköpostiosoitettasi eikä postivalintasi ole sähköposti, varausilmoitus tulee automaattisesti kirjepostina. Jos korttiisi on liitetty pin-koodi, voit itse muuttaa postivalinnan sähköpostiksi ja samalla ilmoittaa voimassa olevan sähköpostiosoitteesi. Muutoksen voit tehdä kirjautumalla omiin tietoihisi.

http://www.helmet.fi/fi-FI/Info/Asiakkaana_kirjastossa/Kirjastokortti_ja_lainaaminen(37)