Minua kiinnostaisi juttu Kotiliesi lehdestä 60-70 luvuilta. Juttu käsittelee Mustiossa sijaitsevan torpparin mökin kunnostusta. Mitenhän voisin päästä lehden…

Kysytty

Hei,

Minua kiinnostaisi juttu Kotiliesi lehdestä 60-70 luvuilta.

Juttu käsittelee Mustiossa sijaitsevan torpparin mökin kunnostusta.

Mitenhän voisin päästä lehden jäljille?

Kiitos jo etukäteen.

Aurinkoiset päivän jatkot!

Vastaus

Vastattu

Kotiliesi-lehden vuosikertoja vuodesta 1923 säilytetään Pasilan kirjaston kirjavarastossa. Lehtiä ei voi lainata, mutta niitä voi lukea pääkirjastossa sekä kopioida. Lisää kannattaa kysyä Pasilan kirjaston neuvonnasta puh. 09 3108 5001

Varastolehtiluettelo https://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Pasilan_kirjasto/Juttuja_kirjastosta/Helmetkirjavarasto(1373)

Tuon ajan Kotilieden sisällysluetteloa ei valitettavasti löydy. Finna –palvelu mukaan sisällysluettelo löytyy vain vuosilta 1923-1955.