Minua kiinnostaa Metsolat sarjan musiikki ja sen esittäjät, joita kuuluu laskettelurinteessä. Siis ulkomaiset kappaleet. Yksi on Abban kappale, mutta siellä…

Kysytty

Hei.

Minua kiinnostaa Metsolat sarjan musiikki ja sen esittäjät, joita kuuluu laskettelurinteessä. Siis ulkomaiset kappaleet. Yksi on Abban kappale, mutta siellä oli myös yksi vanha ulkolainen kappale, joka on tietokapasiteettini ulottumattomissa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Näin niukilla tiedoilla ei etsimääsi kappaletta pysty löytämään.

1 ääntä

Kommentit

Oisiko? Christie - Iron Horse

Twist In My Sobriety

TANITA TIKARAM