Minne Tuulikki Pietilä on haudattu?

Kysytty

Minne Tuulikki Pietilä on haudattu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Internetin tarjoamien tietojen perusteella (http://www.silviisii.com/vls/mic/124.shtm) Tuulikki Pietilän hauta on Turun hautausmaalla, osoite Hautausmaantie 21, 20720 Turku.

Heikki Poroila

7 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Saimme Twitterin kautta lisätuntomerkkejä: Turun Vasaramäen hautausmaalle (Turun hautausmaa). Uusi puoli, käsittääkseni samaan hautaan kuin isänsä. Hautakiven päällä on veistos tanssivista lapsista.