Minne säveltäjä-sanoittaja-näyttelijä Uuno Ilmari Aarto on haudattu?

Kysytty

Minne säveltäjä-sanoittaja-näyttelijä Uuno Ilmari Aarto on haudattu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Aarto syntyi Turussa 26.12.1894 ja kuoli Turussa 28.12.1928 (Lähde: Kotimaisia näyttämötaiteilijoita sanoin ja kuvin, 1930). Muuta tietoa emme löytäneet. Turun seurakunnasta voi kysyä, onko heillä tietoa asiasta.