Minkäläistä tietoa teiltä sukututkija saa luovutetun Karjalan Viipurissa asuneesta henkilöstä, jonka tarkkaa syntymäaikaa haen?

Kysytty

Minkäläistä tietoa teiltä sukututkija saa luovutetun Karjalan Viipurissa asuneesta henkilöstä, jonka tarkkaa syntymäaikaa haen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei
Genealogia.fi internetsivustolla pääsee tutkimaan luovutetun Karjalan kirkonkirjoja Karjala-tietokanta Katiha:sta. Sivusto on maksutta käytössä millä tahansa internetkoneella. Voimme myös tilata kaukolainaksi maakunta-arkistosta mikrofilmeinä kirkonkirjoja, näitä voi tutkia kirjastossa.