Minkalaista aineistoa olisi saatavilla aiheesta Sitouminen työhön tai jotain siihen viittaavaa. Joku Teoriaa organisaatioon sitoutumisesta on kai olemassa…

Kysytty

Minkalaista aineistoa olisi saatavilla aiheesta Sitouminen työhön tai jotain siihen viittaavaa. Joku Teoriaa organisaatioon sitoutumisesta on kai olemassa. Kirjan nimi kun selviäisi. Artikkeleita aiheesta myös.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Aiheesta sitoutuminen työhön löytyy seuraavia teoksia:

IRTIOTTOJA työstä : työkuormituksesta palautumisen psykologia (2009) / Ulla Kinnunen ja Saija Mauno (toim.)
TYÖELÄMÄN taitekohtia (2006) / Pertti Jokivuori, Raija Latva-Karjanmaa, Arja Ropo (toim.)
BORGMAN, Merja : Parhaat käytännöt työyhteisön kehittämiseen (2002)

Lisää asiaa koskevaa kirjallisuutta löytyy esim. Aaltokirjastojen tietokannasta asiasanoilla työ/organisaatiot ja sitoutuminen

Tässä lisäksi muutamia artikkeleita aiheesta:
Jokivuori, Pertti. Sitoutuminen työorganisaatioon ja luottamus. Aikuiskavatus 24 (2004) 4, 284-294, 366-367.
Keller Johansson, Lauren. Uudenlainen uskollisuus hyödyttää yritystä ja työntekijää. Fakta 24 (2005): 4, 44-46.
Sarkkinen, Marja. Sitoutuminen ei synny pakosta. Työ-terveys-turvallisuus 34 (2004): 8, 20-21.

Lisää artikkeleita löytyy Aleksista, artikkelitietokannasta, samoja asiasanoja käyttäen. Aleksiin pääset asioidessasi kirjastossa.