Minkälaisia seksi oppaita tai muuta seksiin liittyvää teiltä löytyy?

Kysytty

Minkälaisia seksi oppaita tai muuta seksiin liittyvää teiltä löytyy?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Seksioppaita löytyy monenlaisia, tässä muutama

Seksi-iloa : ideoita nautinnolliseen rakasteluun / Sally Bishop ; suomentanut Ritva Lassila ; [photography: Alastair Hughes .. et al.]

Suurenmoinen seksi : opas intohimoon ja nautintoon / Linda Sonntag ; suomentanut Taija Mård ; [erikoisvalokuvat: Colin Gotts] ; [kuvatoimitus: Christine Junemann ja Rosie Garai]

Klassikko seksioppaiden joukossa on Kamasutra, joka löytyy tietysti myös kirjastoista.

Muuta seksiin liittyvää löytyy myös kaunokirjallisuuden puolelta:

Alanne, Outi: Neiti N:n tarina
Coelho, Paulo: Yksitoista minuuttia
Groult, Benoite: Rakastajatar
Melissa, P: Sata harjanvetoa ennen nukkumaanmenoa
Nedjma: Manteli: intiimi kertomus.

Joitakin klassikkoja
Apollinaire, Guillaume: Hirveä Hospodar ja nuoren Don Juanin urotyöt
Kallifatides, Theodoror : Kaunis Alkibiades,
Lawrence, D.H.: Lady Chatterleyn rakastaja,
Henry Millerin teokset, Kravun kääntöpiiri, Kauriin kääntöpiiri, Sexus
Charles Bukowskin teokset, esim. Kaupungin kaunein nainen (novelleja) Markiisi de Saden Justine eli Hyveellisen neidon kovat kokemukset ja Vladimir Nabokovin Lolita.

Kokoelmien rakenne vaihtelee kirjastoittain, mutta voit etsiä oman kotikuntasi kirjaston asiakaspäätteeltä tai webbitietokannasta aiheeseen liittyvää kirjallisuutta kirjoittamalla "asiasana"-kenttään joitain seuraavista hakusanoista:
erotiikka
seksuaalisuus
sukupuolielämä
sukupuolivietti