Minkähän niminen mahtaisi olla Pirkko Mannolankin laulama laulu, joka menee suunnilleen näin :'Hetki sydänyön nyt on meidän kahden vain...'

Kysytty

Minkähän niminen mahtaisi olla Pirkko Mannolankin laulama laulu, joka menee suunnilleen näin :'Hetki sydänyön nyt on meidän kahden vain...'

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kappale on todennäköisesti Toivo Kärjen säveltämä ja Reino Helismaan sanoittama "Sydänyön hetki", jonka myös Pirkko Mannola on esittänyt.