Minkähän arvoinen on parikymmentä vuotta vanha Pentikin sinivalkoinen astiasto, joita on vain Pentikin museossa nykyisin?

Kysytty

Minkähän arvoinen on parikymmentä vuotta vanha Pentikin sinivalkoinen astiasto, joita on vain Pentikin museossa nykyisin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Painetuista lähteistä ei löytynyt tietoja Pentikin astiastojen hinnoista. Kirjoissa: Helanderillla huudettua 2001-2003 ei ollut Pentikin tuotteita. Pentik-yhtiön kotisivulla on esitelty vain myynnissä olevia tuotteita.

Hinnan selvittämiseksi täytyisi varmaan käydä Pentikin liikkeessä tiedustelemassa asiaa tai jonkin antiikki- tai vanhojen tavaroiden liikkeen asiantuntijalta.