Minkä pituinen kirja-arviointi saa olla? Ohjeissa lukee vain lyhyt. Jos haluaa antaa pidemmän, syvällisemmän arvioinnin, niin voiko sen sitten lähettää "osissa…

Kysytty

Hei!
Minkä pituinen kirja-arviointi saa olla? Ohjeissa lukee vain lyhyt. Jos haluaa antaa pidemmän, syvällisemmän arvioinnin, niin voiko sen sitten lähettää "osissa"?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-aineistoluettelossa annettaville arvioinneille ei ole asetettu maksimimittaa, mutta teksti tallentuu yhdeksi kappaleeksi, joten pitkä teksti on työläs lukea. Siksi monet kirjoittavat kappaleen mittaisia arviointeja.