Minkä niminen olikaan salapoliisisarja jossa kaksi englantilaista naista tekivät puutarhatöitä ja ratkaisivat aina myös murhan? Sarja olisi mukava nähdä…

Kysytty

Minkä niminen olikaan salapoliisisarja jossa kaksi englantilaista naista tekivät puutarhatöitä ja ratkaisivat aina myös murhan? Sarja olisi mukava nähdä uudelleen. Se on ehkä esitetty 2000 luvun alussa TV:ssä. Auto jolla he ajoivat oli jeepin tyyppinen, taakse mahtui puutarha työkaluja. Toinen oli vaaleahiuksinen ja toinen ehkä ruskea tai punahiuksinen.

Vastaus

Vastattu

Kyseessä lienee todennäköisesti brittisarja "Puutarhaetsivät" (engl. Rosemary & Thyme), jota kuvattiin kolme tuotantokautta vuosina 2003-2006.

YLE TV1 on uusinut sarjan kokonaisuudessaan edellisen kerran vuonna 2012

Yleisradiolle voi esittää ohjelmatoiveen sarjan uusimisesta asiakaspalvelun kautta

Sarja on katsottavissa KAVIn Radio- ja TV-arkiston asiakaspisteillä ympäri Suomen (myös Oulussa), koronarajoitukset huomioiden.