Minkä niminen mieslaulaja laulaa alussa ja taustalla Bonnie Tylerin laulussa Total Eclipse of the Heart?

Kysytty

Minkä niminen mieslaulaja laulaa alussa ja taustalla Bonnie Tylerin laulussa Total Eclipse of the Heart?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä lienee kanadalainen rocklaulaja Rory Dodd: https://en.wikipedia.org/wiki/Rory_Dodd (englanninkielinen Wikipedia-artikkeli)

"Rory Dodd (born Port Dover, Ontario, Canada) is a Canadian rock vocalist who has performed many songs written by Jim Steinman.He is probably best known for singing as the duet voice (the "Turn around, bright eyes" lyrics) on Bonnie Tyler's version of "Total Eclipse of the Heart"