Otsikko
Minkä niminen elokuva? Elokuva kertoo 2. maailmansodan ajasta. Amerikkalainen ja japanilainen sotilas päätyvät haaksirikkojen tms. kautta samalle autiolle…

Kysytty

Minkä niminen elokuva? Elokuva kertoo 2. maailmansodan ajasta. Amerikkalainen ja japanilainen sotilas päätyvät haaksirikkojen tms. kautta samalle autiolle saarelle. Monen mutkan kautta he lopulta pääsevät yhteistyöhön. Tavoitteena on päästä kaukana häämöttävälle saarelle, jonka he toivovat tarjoavan pelastuksen. He saavat rakennettua lautan ja onnistuvat melomaan saarelle. Kun he nousevat maihin, ilmestyy taivaalle lentokone, joka pommittaa saaren matalaksi ja he kuolevat. Alkuperäinen saari säästyy.

Vastaus

Vastattu

Hei,
Kyseessä saattaisi olla John Boormanin Kahden miehen helvetti (Hell in the Pacific, 1968), (Wikipedia-artikkeli: https://fi.wikipedia.org/wiki/Kahden_miehen_helvetti). Elokuvan loppuratkaisusta on pari versiota, mutta toisessa molemmat kuolevat.

1 ääntä

Kommentit

Loistavaa palvelua. En ole aikaisemmin ollut tietoinen kaikesta hienosta palvelusta! Kiitos!