Minkä ikäisinä siamilaiset kaksoset Isaac ja Max kuolevat Leena Parkkisen teoksessa Sinun jälkeesi, Max? Teoksen esittelyissä (esim. Akateeminen kirjakauppa)…

Kysytty

Minkä ikäisinä siamilaiset kaksoset Isaac ja Max kuolevat Leena Parkkisen teoksessa Sinun jälkeesi, Max? Teoksen esittelyissä (esim. Akateeminen kirjakauppa) sanotaan heidän heränneen yhdessä kuusikymmentäkahdeksan vuotta, mutta kirjassa tapahtumat sijoittuvat aikajanalle 1899-1932, jonka mukaan he eläisivät vain reilusti kolmekymppisiksi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olisiko tuo 68 vuotta kaksosten yhteinen elinikä...
34 vuotiaat siamilaiset kaksosethan ovat eläneet yhteensä 68 vuotta. Tapahtumien aikajanakin viittaa 33-34 vuoteen.