Minkä arvoinen on vuodelta 1922 leikattu 500mk seteli(vain toinen puoli tallella)?

Kysytty

Minkä arvoinen on vuodelta 1922 leikattu 500mk seteli(vain toinen puoli tallella)?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomen numismaattisesta yhdistyksestä kerrottiin, että kyseisellä setelillä ei ole oikein muuta kuin kuriosteetti-arvo. Jos kyseessä olisi ollut 5000 markan seteli niin sillä olisi ollut myös rahallista arvoa.