Minkä arvoinen on virsikirja vuodelta 1761. Kirjassa on roomalaisilla numeroilla luku 1695.

Kysytty

Minkä arvoinen on virsikirja vuodelta 1761. Kirjassa on roomalaisilla numeroilla luku 1695.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Emme pysty arvioimaan vanhojen kirjojen hintoja. Kirjan kunto vaikuttaa luonnollisesti paljon.

Kirjastosta löytyy Vanhan kirjallisuuden hintaopas, jonka uusin kaksiosainen painos on lainattavissa Kirjasto Omenasta tai selattavana paikan päällä Sellon kirjastossa.

Antikvariaatit voivat arvioida kirjasi arvon. Voit ottaa yhteyttä lähimpään antikvariaattiisi.