Minkä arvoinen on 2 euron kolikko, jossa on vuosiluvut 1917 ja 2007, sivuilla 12 tähteä, ja oikealla lukee pienellä FI. Kuvassa näyttäisi olevan jotain…

Kysytty

Minkä arvoinen on 2 euron kolikko, jossa on vuosiluvut 1917 ja 2007, sivuilla 12 tähteä, ja oikealla lukee pienellä FI. Kuvassa näyttäisi olevan jotain soutajia, onko tietoa rahan arvosta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Raha on Suomen 90-vuotisen itsenäisyyden kunniaksi lyöty erikoisraha, joka laskettiin liikkeelle juuri ennen vuoden 2007 itsenäisyyspäivää. Tietoa rahasta mm. täältä:
http://www.kolikot.com/raha/1837

Rahaa on myyty 2 eurolla eli sen normaalilla arvolla.

35 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Minulla on 2 euroa 1917 - 2017 mutta siitä puuttuu Suomen karttakuva.