Minkä alla on vanhojen lainojen uusiminen? Itse en ainakaan polkua löytänyt.

Kysytty

Minkä alla on vanhojen lainojen uusiminen? Itse en ainakaan polkua löytänyt.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjaudu omilla tunnuksillasi Kyyti-finnaan. Sitten klikkaat auki oman tilisi (se avautuu nimesi vieressä olevasta väkäsestä), jonka jälkeen saat omat lainasi näkyviin. Sen jälkeen klikkaat ruutua " uusi kaikki" yläreunassa tai klikkaat teosten kohdalla olevaa ruutua ja valitset ne teokset, jotka haluat uusia.