Otsikko
Mikähän amerikkalainen yhtye se oli, jossa esiintyi esim. poliisi, farmari, gay-asuinen?

Kysytty

Mikähän amerikkalainen yhtye se oli, jossa esiintyi esim. poliisi, farmari, gay-asuinen? Kysymys tuli mieleen tästä Heinämäki-hipasta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tarkoitat varmaan Village People -yhtyettä. Nykyisillä jäsenillä on poliisin, intiaanin, cowboyn, merimiehen, sotilaan ja rakennustyöläisen vaatteita ja yhdellä myös nahka-asu (leather man).
http://www.officialvillagepeople.com/members.html