Minä vuona on valmistettu singer poljettava ompelukone sarja numero y1160979. Helsinger manfg.co

Kysytty

Minä vuona on valmistettu singer poljettava ompelukone sarja numero y1160979.
Helsinger manfg.co

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Netistä löytyvän tietokannan mukaan kone on valmistettu 1923. Tai mahdollisesti vuosiluku voidaan myös tulkita ajankohdaksi, jolloin jollekin valmistuserälle on varattu sarjanumerot, mutta niihin aikoihin kuitenkin.
Singer Sewing Machine Serial Number Database

Toinen tietokanta antaa valmistusvuodeksi niin ikään 1923, mutta mainitsee myös valmistuspaikan: Elizabethport, New Jersey, Yhdysvallat.