Minä saan jatkuvasti muistutusviestejä kirjan palauttamisesta jonka olen jo palauttanut hyvissä ajoin ennen eräpäivää. Miten minun tulee toimia?

Kysytty

Hei, minä saan jatkuvasti muistutusviestejä kirjan palauttamisesta jonka olen jo palauttanut hyvissä ajoin ennen eräpäivää. Miten minun tulee toimia?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä voi olla palautusautomaatin virhe, mikäli olet automaatin kautta kirjan palauttanut. Voit tarkistaa verkkokirjastosta näkyykö palauttamasi teos vielä lainoissasi ja jos näkyy, niin palautuksessa on voinut tapahtua virhe. Verkkokirjastoon kirjaudutaan kirjastokortin numerolla ja nelinumeroisella pin-koodilla. Voit myös mennä lähimpään kirjastoosi ja selvittää asian siellä antamalla kirjastokortin henkilökunnalle. He näkevät voimassa olevat lainasi ja voivat selvittää mitä kirjalle on käynyt.