Minä päivinä Espoon lukioissa vietettiin joululomaa lukuvuonna 1992-1993? Muistelen, että loma alkoi pe 18.12., mutta milloin koulu taas alkoi?

Kysytty

Minä päivinä Espoon lukioissa vietettiin joululomaa lukuvuonna 1992-1993? Muistelen, että loma alkoi pe 18.12., mutta milloin koulu taas alkoi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä meidän pitää varmaan tukeutua mahdolliseten kommentoijien tarkempaan muistiin.

Arvelisin, että muistat alun oikein. Vuonna 1992 18.12. oli perjantai ja seuraavalla viikolla jouluaatto oli siis keskiviikkona.

Koulujen loma-ajat ovat aina sopimuksia, mutta espoolaisena minulle on jäänyt onnellinen muistikuva, että kouluun piti yleensä palata vasta loppiaisen eli 6.1. jälkeen.

Vuonna 1993 kenties vasta ma 11.1.

Apuna arvailussa käytin netin ikikalenteria. http://kivijakola.fi/kalenteri/index.php?kuu=1&vuosi=1993&nimipaivat=no

0 ääntä

Kommentit

Eiköhän Espoon kaupungin kouluvirastossa ole arkistotietoa tällaisesta? Helsinkiläisenä muistelen, että sopimukset koulujen loma-ajankohdista olivat kuntakohtaisia.