Minä olen yrittänyt etsiä tietoa suomalaisesta naislaulajasta ja laulun sanoista, joka alkaa suunnilleen näin: "ala..... virran, radio ja tv" ja laulussa…

Kysytty

Moi. Minä olen yrittänyt etsiä tietoa suomalaisesta naislaulajasta ja laulun sanoista, joka alkaa suunnilleen näin: "ala..... virran, radio ja tv" ja laulussa taitaa olla myös sanat "tulkaa kaikki vastaan, pyydän ainoastaan" myös ehkä "ystävät ja vieraat" tai ainakin sinnepäin. Löytyiskö noilla tiedoilla etsimääni?

Vastaus

Vastattu

Taitaapa olla Einin Haloo Hela Finland.

EINI - Haloo Hela Finland (1982) - YouTube