Minä etsin yksi brasilialainen elokuva,nimeltä syyskuun 4. päivä!!!???

Kysytty

Minä etsin yksi brasilialainen elokuva,nimeltä syyskuun 4. päivä!!!???

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tarkoitat todennäköisesti "Syyskuun neljä päivää" videota, joka on brasilialainen. Video löytyy Suutarilan
ja Vuosaaren kirjastojen kokoelmista, joista molemmista se on lainassa. Voit ottaa yhteyttä lähimpään
kaupunginkirjaston toimipisteeeseen ja jättää varauksen. Varaus pitää siis tehdä kirjastossa paikan pääl-
lä henkilökohtaisesti! Aineiston saatavuus selviää myös Plussa-tietokannasta http://www.libplussa.fi/