Miltä vuodelta on sketsi, jossa Vesa-Matti Loirin esittämä asiakas tulee kauppaan ja aikoo ostaa prosenteilla?

Kysytty

Miltä vuodelta on sketsi, jossa Vesa-Matti Loirin esittämä asiakas tulee kauppaan ja aikoo ostaa prosenteilla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Spede Show palasi kuvaruutuihin "lähes kymmenen vuoden tauon jälkeen ja nyt iloisissa väreissä" perjantaina 20.1.1984. Sillä perusteella, että prosenttisketsin kaupan lehtihyllyissä näkyvät esimerkiksi Tekniikan maailman numero 20/1983 ja Nykyposti 1/1984 (sekä jälkimmäisen mainos "uusi suuri parantajaluettelo" -tekstein), se vaikuttaisi ajoittuvan jonnekin vuoden 1984 alkupuolelle ja on siis mitä luultavimmin peräisin jostakin ohjelman kevätkaudella esitetystä jaksosta (20.1., 17.2., 16.3., 13.4.).