Miltä vuodelta on Singer ompelukoneeni valmistusnumero 14113461 ja missä se on valmistettu?

Kysytty

Miltä vuodelta on Singer ompelukoneeni valmistusnumero 14113461 ja missä se on valmistettu?

Vastaus

Vastattu

Koneesi näyttää olevan joulukuulta 1938 ja kuuluu 1000 koneen erään. Singer

ISMACS International sivusto kertoo Singereiden valmistusvuodet valmistusnomeron mukaan. Hieman on selattava, mutta sieltä ne löytyvät.