Miltä vuodelta on Intiaanilaulu, joka alkaa sanoilla "kopsis kapsis kopsis kapsis, ratsastaa" ja ketkä sen ovat levyttäneet?

Kysytty

Miltä vuodelta on Intiaanilaulu, joka alkaa sanoilla "kopsis kapsis kopsis kapsis, ratsastaa" ja ketkä sen ovat levyttäneet?

Vastaus

Vastattu

Kansansävelmä tunnetaan Suomessa nimellä Intiaanien laulu. Kappaleen ovat esittäneet eri tallenteilla vuodesta 1966 alkaen ainakin seuraavat: Lapsikuoro Satulaulajat, Paukkumaissi, Marina ja Marino, Lauri Holma, Mieskuoro Weljet, Mari Palo, sekä yksi tunnistamaton esittäjä.

http://www.fono.fi/KappaleHakutulos.aspx?kappale=intiaanien+laulu&cultu…