Milloin uusin Harry Potter kirja ilmestyy suomen ja englannin kielsinä Myyrmäen kirjastoon tai Hämeenkylän kirjastoon?

Kysytty

Milloin uusin Harry Potter kirja ilmestyy suomen ja englannin kielsinä Myyrmäen kirjastoon tai Hämeenkylän kirjastoon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Harry Potter- sarjan viimeinen osa Harry Potter and the Deathly Hallows ilmestyy Iso-Britanniassa 21.7.2007. Suomennoksen ilmestymisestä ei vielä ole tietoa. Seuraa tilannetta alkusyksyn aikana esim. HelMet -aineistohausta sivulta www.helmet.fi tai kysy kirjastoista.